Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Το φοβερόν σου κριτήριον ενθυμούμενος


Το φοβερόν σου κριτήριον ενθυμούμενος, υπεράγαθε Κύριε, και την ημέραν της κρίσεως, φρίττω και πτοούμαι υπό της συνειδήσεως της εμής ελεγχόμενος, όταν μέλλης καθέζεσθαι επί του θρόνου σου, και ποιείν την εξέτασιν, τότε αρνείσθαι τας αμαρτίας ουδείς εξισχύσει, αληθείας ελεγχούσης, και δειλίας κατεχούσης, μέγα μεν ηχήσει τότε, πυρ το της γεέννης, αμαρτωλοί δε βρύξουσι· Διό με ελέησον προ τέλους, και φείσαι μου, Κριτά δικαιότατε.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή σαρακοστή και καλή απολογιά επί του φοβερού βήματος.

Ανώνυμος είπε...

Η υμνολογία της εκκλησίας μας είναι πνευματικός θησαυρός. Πρέπει όμως κάποιος να ασχοληθεί με την μετάφραση των τροπαρίων ώστε να είναι κατανοητά από όλους μας.

Ανώνυμος είπε...

Η μελλοντική κρίση είναι κάτι που φοβίζει όλους μας εκτός από τον Αναστάσιο...
Διότι έχω παραβρεθεί σε πηγαδάκια με κύριο πρωταγωνιστή τον Αναστάσιο ο οποίος εξέφραζε λανθασμένες και αιρετικές απόψεις περί σωτηρίας της ψυχής.
Συγκεκριμένα έλεγε συχνά ότι κανένας άνθρωπος δεν θα πάει στην κόλαση. Στο τέλος το έλεος του Θεού θα μας σώσει. Μην φοβάστε.Δεν υπάρχει περίπτωση καλό μου παιδί να πάει κανείς στην κόλαση. Ο Θεός θα μας πάρει όλους κοντά του.
Αναστάσιε έχω αδικο?
Ε????

Ανώνυμος είπε...

GIATI DEN BAZEIS TO SXOLIO AIRETIKE ANASTASIE??????????????
ENTAKSEI MHN MASAS....PLAKA SOY KANOYME APO KYPRO.....
KAPOIOI PALIOI OIKOTROFOI KYRIE DIEYUINTA....

Ανώνυμος είπε...

Οι οικότροφοι από την Κύπρο είμαστε μετρημένοι στα δάκτυλα, διαθέτουμε ευγένεια στην έκφραση του λόγου, και σεβασμό σε κάποια πρόσωπα.
Έζησα στο Οικοτροφείο με τον κ. Κωστόπουλο έξι χρόνια ποτέ δεν είπε αυτά. Έλεγε «δεν φοβάμαι το θάνατο είμαι πλασμένος αθάνατος» και ήλπιζε στην σωτηρία των ΠΙΣΤΩΝ μελών της Εκκλησίας με συνειδητή ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ζωή. Όλα τα άλλα είναι εκ του περισσού.
Χαίρω που μου δίδει την ευκαιρία της πνευματικής αναστροφής μαζί του από αυτό το χώρο, καθώς και για τα νέα της αγαπημένης Πάτρας που μαθαίνω από εδώ.
Καλή σαρακοστή με αληθινή μετάνοια και δάκρυα ψυχής.

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΧΕΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΚΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ(ΚΥΠΡΟ) ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΟΙΚΟΤΡΟΦΟΣ...
ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ...