Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Εμπορία - Ζήνων


Εμπορία

Ψωνίζω θλίψεις
χονδρικής αι αγοραί
δια τους πωλητάς τιμαί εκπληκτικαί.

Και το κατάστημα μονίμως ανοικτόν
πάσης μορφής αι θλίψεις
εμπόρευμα δεκτόν.

Μα σαν ζήτησω
-σπανίως- να πωλήσω κι εγώ
κάτι μικρό, χώρο να ανοίξω
στην ψυχή μου
να μπορέσω κι άλλας να δεχθώ
τότε τας βρίσκω τα θύρας των κλειστάς
στους πρώην πωλούντας
δεν ευρίσκω αγοραστάς.


“Πολλές αι θλίψεις των δικαίων” σκέπτομαι
“Δεν είμαι δίκαιος εγώ”
“Γιατί τις μάζεψα;”
“Γιατί τους αγαπώ.”


Ζήνων

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο ρε Ζηνων. εισαι αστερι. Αλλα ποιος εισαι παναθεμασε?
Γιατι δεν μας λες?
Ταπεινος μάλλονξ είσαι. ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

ακομα ο γδμ?

Ανώνυμος είπε...

Καλα το εγραψες και στα αρχαια?
αντε γεια...
γδμ αναλαμβάνεις εσύ. Ερμηνεία κριτικη τα πάντα ολα...
ν

Ανώνυμος είπε...

σιγά ρε μεγάλε!
δεν ειναι γραμμένο και στην ομηρική!

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ ωραίο και ευριματικό. Συγχαρητήρια.
Συνέχισε αδελφέ...

Ανώνυμος είπε...

Ζήνωνα είσαι πρωτοπόρος στην εναλλαγή του λόγου. Μπράβο σου. Πάντα προσεγμένα τα ποιήματά σου. Μου αρέσει και η σκέψη σου.

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις παιδιά τα λέτε μεταξύ σας και τα καταλαβαίνεται.
Εμείς?
αντε γδμ...

Ανώνυμος είπε...

O διδακτισμος!!!

dimis_stavrou είπε...

φοβερό ποίημα!!! καταπληκτικό!!!! μπράβο στον ποιητή!! αναρωτιέμαι κι εγώ ποιός είναι ο Ζήνων

Κριτής είπε...

Είναι ένα αριστούργημα γλωσσικό. Το ποιος το έγραψε δεν με ενδιαφέρει. Μου αρκεί το ότι με έκανε μέτοχο της σκέψεώς του έτσι όπως εγώ την ανάπλασα μέσα στο νου μου.

Ανώνυμος είπε...

Θά ήθελε ο ανώνυμος να μας εξηγήσει τι εννοεί με το διδακτισμό;

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με το ποιος είναι ο Ζήνων μου άρεσε το ποίημα που δημοσιεύεται στα σχόλια στο προηγούμενο ποιήμά του με ακροστιχίδα ΖΗΝΩΝΑ ΖΗΤΩ(ζητώ προφανώς)

Ανώνυμος είπε...

Για να μάθετε ποιός είναι ο Ζήνων, κοιτάξτε γύρω σας πολύ προσεκτικά. Παρατηρείστε έστω και για μια στιγμή τους ανθρώπους γύρω σας σκύψτε στο πρόβλημά του και πιστέψτε με θα ανακάλύψετε θαυμαστά πράγματα, που ο νούς σας δεν αναλογίζεται...
Μπορεί ο Ζήνων να είστε ακόμα και εσείς ο ίδιος...

Ανώνυμος είπε...

διδακτισμός σημαινει ότι προκαταλαμβάνεις τόν αναγνώστη,δέν τόν αφήνεις ελεύθερο.(περιπου..)
Λενα

Ανώνυμος είπε...

γδμ?
Απών?

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κολλημένος είσαι με τον γδμ. Μήπως πρέπει να το ξεπεράσεις για να νιώσεις πιο καλά.

Ανώνυμος είπε...

πολυ έξυπνο χιουμορ!!

Ανώνυμος είπε...

Οχι δεν μπορω να το ξεπερασω.
Πιστευω οτι ο γδμ ειναι αυθεντια σε ....
Μαλλον δεν τον ξερεις καλα.....

Μαλλον....
νς

Ανώνυμος είπε...

Οπα ρε μεγαλε "κοιτα γυρω σου και θα δεις οτι εσυ εισαι ο Ζηνωνας.
Κατεβα απο το καλαμι....Σιγα...Ειπαμε....10 ποιηματα εγραψες και εγινες Σεφερης?
Για πιο καλμα...

Ανώνυμος είπε...

μη με σταυρώστε ρε χριστιανοί
δεν το έγραψα εγώ το σχόλιο. άλλος το έγραψε. μη με φατε ζωντανόν
ζήνων

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ...

Ανώνυμος είπε...

Ζήνων περιμένω να διαβάσω και άλλο σου πόνημα. Έως τώρα με έχεις γοητεύσει. Διατελώ εν αναμονή αγωνιωδώς.
Μαίρη

Ανώνυμος είπε...

Εγώ το έγραψα το σχόλιο και μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει κανένα από τα ποιήματα του Ζήνωνα.
Ζήνων συγγνώμη αν σου προκάλεσα προβλήματα.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Πολύ καλό!