Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Μαθήματα από την Εκκλησία - PauI CΙaudel


“ ... Αλλά το μεγάλο Βιβλίο που μου ήταν ανοιχτό και απ' όπου πήρα τα μαθήματά μου, ήταν η Εκκλησία. Να 'ναι για πάντα ευλογημένη αυτή η μεγάλη και μεγαλόπρεπη μητέρα, που στα γόνατά της τα έμαθα όλα ... Δε μπορούσα να χορτάσω, από το θέαμα της θείας λειτουργίας που κάθε κίνηση του ιερέα εγγραφόταν βαθειά στο πνεύμα μου και στην καρδιά μου. Πόσο μακάριζα τους ευλογημένους χριστιανούς που τους έβλεπα να κοινωνούν! Διάβασα τις “Mεταθανάτιες Γραφές” του Mπωντλαίρ και εκεί είδα ότι ένας ποιητής που τον προτιμούσα από τους Γάλλους, είχε βρει την πίστη του, κατά τα τελευταία χρόνια της ζωής του, και αντιμετώπισε τις ίδιες αγωνίες και έζησε τις ίδιες τύψεις, όπως κι εγώ. Ξαναβρήκα το θάρρος μου και μπήκα ένα απόγευμα στο εξομολογητήριο του Αγίου Μενράρ, της ενορίας μου ... ”
PauI CΙaudel

1 σχόλιο:

Αριμαθαίος είπε...

Είναι σπουδαίο το μάθημα που μας δίδει αυτός ο σπουδαίος δραματουργός και δοκιμιογράφος μα πάνω από όλα πιστός και συνειδητός χριστιανός.