Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Σε ευχαριστώ Θεέ μου

Για τον ήλιο που ανατέλλει κάθε αυγή και σηµαίνει την αρχή για µια νέα ηµέρα. γεµάτη όνειρα, ελπίδες και σχέδια που περιµένουν να πραγµατοποιηθούν.
Για τη ζεστή “Καληµέρα” που µου προσφέρουν άτοµα γνωστά και αγαπηµένα και µου υπενθυµίζουν ότι δεν είµαι µάνος στον κόσµο. Άραγε εγώ την ανταποδίδω όπως πρέπει;
Για τη δύναµη που µου δίνεις να σηκώνω κάθε βάρος και κάθε στενοχώρια της ηµέρας. χωρίς να λυγίζω υπό την πίεση του φόρτου της εργασίας µου.
Που είµαι σε θέση να µιλώ, να περπατώ, να κινούµαι ελεύθερα, να σκέυτοµαι και άρα να υπάρχω. Σ' ευχαριστώ που είµαι υγιής.
Για την ευκαιρία να βοηθήσω κάποιον στο δρόµο, όταν αυτός έχει ανάγκη.
Για τη δυνατότητα να έχω καθηµερινά εξασφαλισµένη στέγη, τροφή, ρούχα και ανθρώπους που νοιάζονται για εµένα.
Που ήσουν δίπλα µου. όταν µε παίδεψε ένα θέµα στο πανεπιστήµιο. όταν βρέθηκα σε αδιέξοδο µε το διάβασµα, τις σηµειώσεις και τα βιβλία µου.
Για την κάθε στιγµή απελπισίας που έδιωξες µακριά. για να φέρεις στη θέση της την αισιοδοξία. την ελπίδα και το χαµόγελο.
Γιατί µε στηρίζεις σε κάθε µου προσπάθεια και µε βοηθάς να βελτιώνοµαι και να προοδεύω.
Γιατί µπορώ να πιστεύω σ' Εσένα και έτσι να γίνοµαι καλύτερος άνθρωπος.
Γιατί µπορώ να αισθάνοµαι κάθε στιγµή ότι βρίσκοµαι στα χέρια Σου και ότι Εσύ είσαι το µοναδικό µου καταφύγιο!
Σ.Φ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή προσευχή. Μια προσευχή ευχαριστίας γραμμένη με σύγχρονη κατανοητή γλώσσα. Ενώ την διάβαζα ένοιωσα την ψυχή μου να δοξάζει τον Θεό για όλα όσα μου έχει χαρίσει ως τώρα πλουσιοπάροχα.
Μαίρη

Αριμαθαίος είπε...

Σε ευχαριστώ Θεέ μου διότι εσύ είσαι το μοναδικό µου καταφύγιο! Εσύ, και η αγία σου Εκκλησία. Σε ευχαριστώ …….