Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα

Την περίοδο προ το καρνάβαλου έστειλα με mail στον Δήμαρχο Πατρέων την παρακάτω επιστολή. Έως σήμερα λόγω φόρτου καρναβαλικών εργασιών, δεν μου απήντησε ο κ. Δήμαρχος. Την επιστολή την δημοσίευσαν όλες οι εφημερίδες στις οποίες την κοινοποίησα, και τις ευχαριστώ.



Προς τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Γιάννη Δημαρά.


Αγαπητέ κ. Δήμαρχε.
Τις δεκαετίες του 80 και του 90 έγινε μεγάλος αγώνας για την ηχορύπανση, την οποία προκαλούσαν προεκλογικά τα πολιτικά κόμματα, και οι υποψήφιοι πολιτευτές, στις Εθνικές εκλογές, και κατ’ επέκταση στης Δημοτικές. Επί χρόνια γινόταν συζήτηση να σταματήσουν αυτές οι τριτοκοσμικές εκδηλώσεις που δεν άφηναν σε ησυχία τους πολίτες.
Τα μεν πολιτικά κόμματα σταμάτησαν, ο Δήμος Πατρέων όμως σε κάποιες εορταστικές περιόδους μας τρελαίνει, βομβαρδίζοντας εμάς τους ταλαίπωρους κατοίκους του κέντρου, με τα ηχηρά μεγάφωνα τα οποία μας κτυπούν τα τύμπανα της ακοής μας.
Για ποίο σκοπό πρέπει κάθε απόγευμα που είμαι σπίτι μου, να μην μπορώ να ησυχάσω από τα ανήσυχα μεγάφωνά σας.
Αν δεν γίνει κατανοητή η διαμαρτυρία μου, παρακαλώ, να μπει ένα μεγάφωνο έξω από το σπίτι σας, και από ένα σε όλους του Δημοτικούς Συμβούλους, όλων των παρατάξεων, για να απολαμβάνουν και αυτοί την όμορφη ατμόσφαιρα που κάνουν τα μεγάφωνα με την μουσική του Δήμου.

Αναστάσιος Κωστόπουλος

28 σχόλια:

ΑΓΚΥΡΑ (Κατασκήνωση) είπε...

Γεια σου Τάσο

Ανώνυμος είπε...

Υπερβολικός όπως ο πάντα ο κ.Κωστόπουλος!

Αναστάσιος είπε...

Προς 12.32
Δεν είμαι υπερβολικός αλλά αγανακτισμένος. Κάθε τόσο ο Δήμος μας τρελαίνει με τις ανόητές στο διαπασών μουσικές. Πρωί και απόγευμα θέλω δεν θέλω ακούω τις επιλογές άλλων μέσα στο δωμάτιό μου. Πολλοί φίλοι που μιλούσα τηλεφωνικά άκουγαν την μουσική.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε απο το καρμαβάλι μόνο αυτό σε πήραξε;
Αν ναι, τότε μπράβο είσαι πολύ πνευματικός άνθρωπος...
Μήπως θα πρέπει να βομβαρδίσουμε τον Δήμαρχο και όλους τους αρμόδιους με mail διαμαρτυρόμενοι για το αίσχος του καρναβαλιού σε τέτοια μάλιστα οικονομική συγκυρία;
Μήπως θα πρέπει να τους αφήσουμε άγρυπνους όλους αυτούς χτυπώντας τα τύμπανα της συνείδησής τους;

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ μου ανώνυμε 2.53 δεν είμαι πνευματικός άνθρωπος.
Το αίσχος του καρναβαλιού το έχουν πολεμήσει πνευματικές μορφές που γνώριζαν να πολεμούν όπως Γερβάσιος Παρασκευόπουλος και Αυγουστίνος Καντιώτης. Σήμερα κάποιοι ρίχνουν με λιανοντούφεκα. Όσα mail και να στείλει κάποιος στους ιθύνοντας θα είναι ακόμα ένας χαρτοπόλεμος με κομφετί.
Δεν πιστεύω σε διαμαρτυρίες συγκυρίας όπως αυτή που αναφέρεις περί «οικονομικής δυσκολίας. Είμαι εναντίων των καρναβαλικών παρεκτροπών. Δεν θα γίνω όμως παιδονόμος αυτών που μετέχουν. Η οικογένειά μου δεν έλαβε μέρος ποτέ σε τέτοιες εκδηλώσεις ούτε και η μετριότητά μου.
Η διαμαρτυρία μου περί μεγαφώνων δεν ήταν μόνο για την περίοδο του καρναβαλιού. Το ίδιο με ενοχλούν τα μεγάφωνα τα Χριστούγεννα και το Πάσχα.

Ανώνυμος είπε...

Τάσο κάποιοι νομίζουν ότι με τις φωνές στον ναό κάνουν αντικαρναβαλικό αγώνα. Ας ξεκινούσαν από τα παιδιά, τα εγγόνια, και τα ανίψια του και μετά ας φωνασκούσαν. Χορτάσαμε από λόγια πολλά και δεν υπάρχουν και λόγω της οικονομικής συγκυρίας και λεφτά να αγοράσουμε σόδα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Αναστάσιος έστειλε διαμαρτυρία για αυτό που τον έκοφτε. Εσύ γιατί του προτείνεις και δεν ξεκινάς κάτι. Λοιπόν σου βάζω την ιδέα να φτιάξεις αντικαρναβαλικό γκρουπ και όπως οι αγανακτισμένοι να ξεκινάτε και σεις την παρέλαση του καρναβαλιού. Μόνο μην περάσεις από την Ναυάρχων υπάρχουν πολλά νεράντζια εποχής. Χα χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Τάσο μην μασάς προχώρα σε αυτά που εσύ πιστεύεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμαρχος δεν άκουσε τους εκλεγμένους συμβούλους του και περιμένεις να δώσει σημασία στην διαμαρτυρία ενός δημότη. Σε έχω για έξυπνο κ. Κωστόπουλε. Στους κουφούς μην κάνεις τον κόπο να κτυπάς.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Τάσο ο Δ΄ξηος έχει να ασχοληθεί με άλλα θέματα ζωής όπως είναι των σκουπιδιών, με τα μεγάφωνα θα ασχοληθεί;;;
Τέτοιες μέρες τι λες τώρα;
Καλά λέει ο φίλος λίγο υπερβολικός είσαι!
Γιατί δεν σε πειράζει όταν εορτάζει ο Αγιος Ανδρέας και κλείνουν οι δρόμοι και καθόμαστε στην καφετερια στην Αγ.Νικολάου να πιούμε τον καφέ μας και μας πρήζουν τα αυτιά οι Δεσποτάδες και οι Παπάδες με τα μεγάφωνα και με τις ψαλτικές!
Βγήκε κανείς να πει μην ξανα βγει λιτανεία;
ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Να έχουμε και την διάκριση και να ξέρουμε πότε και που χτυπάμε μάγκες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣ...!!!

Αναστάσιος είπε...

Προς 12:20
Αγαπητέ δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Συνέχισε να πίνεις τον καφέ σου μήπως και ξελαμπικάρεις.

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε Τάσο;
Μείναμε από επιχειρήματα;
Το ρίξαμε στην ειρωνεία;
Γνωστή μέθοδος!

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΡΕ ΜΕΓΙΣΤΕ.
ΗΡΕΜΗΣΕ ΛΙΓΟ.
ΤΟ BLOG ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ;
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΛΟΓΩ ΘΟΡΥΒΟΥ!
ΕΛΑ ΧΑΛΑΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Αναστάσιος είπε...

Προς 1:03
Οι ανώνυμοι δεν έχουν επιχειρήματα. Γράφουν για να σπάσουν πλάκα. Αν θέλουν να τους πάρω σοβαρά να γράψουν επώνυμα. Εγώ την ειρωνεία μου την κάνω με την υπογραφή μου εσείς με την μάσκα της ανωνυμίας σας.

Ανώνυμος είπε...

Τασούλη αυτοί που σε πολεμούν πισώπλατα δεν είναι φίλοι σου. Βλέπω πως έχεις πολλούς τέτοιους…. Φυλάξου κάτι τέτοιοι !!!! σε φάγανε στον μετά από σένα πεζόδρομο.

Ανώνυμος είπε...

Τασούλη φυλάξου από τον 1 Μαρτίου 2012 2:03 π.μ.!!!
Αυτός και αν είναι εχθρός!!!

Αναστάσιος είπε...

Δεν είχα και δεν έχω εχθρούς.

Ανώνυμος είπε...

Ως τώρα δεν απαντούσες. Τί σε έπιασε τώρα και δίνεις τροφή κατακρίσεως σε αδελφούς εν Χριστώ; Αν δεν τους απαντούσες θα σιωπούσαν κατά την συνήθειάς τους.

Ανώνυμος είπε...

Ψάξε να δεις μήπως εκτός από ενοχλητικά μήπως είναι και παράνομα. Κάνε μια αγωγή ή μια μήνυση στον Δήμο για να δεις πως θα αντιδράσει αμέσως. Σε αυτά που γράφεις έχεις δίκιο η ηχορύπανση είναι ένα από τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών. Πολύ περισσότερο αν αυτή προέρχεται από τον Δήμο.

Ανώνυμος είπε...

σε ενημερώνω ότι έχει συσταθεί στην πόλη μας ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ από πολύ αξιόλογους ανθρώπους. μπες στο site τους και επικοινώνησε μαζί τους.
Μ

Ανώνυμος είπε...

TASO PANTA MAZI SOY.P.ANDREAS.

Ανώνυμος είπε...

Στην κοσμάρα σου μια ζωή τάσο. τωρα σε ενόχλησε η μουσική ; τόσα χρόνια γιατί δεν έστελνες επιστολές διαμαρτυρίας στους δημάρχους ; ή μηπως φέτος πρώτη φορά βάλανε ηχεία ;
μαλλον στην έχει 'δώσει' η ανεργία φαίνεται και ψάχνεις αφορμές.
στο φιλαράκι σου τον στανίτσα γιατί δεν την έστειλες ; εσύ μας είχες πρήξει με τον στανίτσα και μας τον διαφημιζεις συχνά πυκνά και εδώ. ή τα έσπασες και με αυτόν και δεν μιλάτε ;;;;;
λέω τωρα εγώ ;

ανωνυμος θέλω να είμαι,. μέχρι τώρα δημοσίευες και ανώνυμων τα σχόλια. τώρα που σε κράζουν οι ανώνυμοι, θυμήθηκες την επωνυμία ;;;;
αντε γεια τασο.

Αναστάσιος είπε...

Προς 1:29 π.μ.

Μήπως είσαι και συ ομοιοπαθείς. Μήπως ζεις στην κοσμάρα σου; Δεν με ενόχλησε τώρα. Χρόνια με ενοχλούσε. Μόνο που όπως γράφεις τα προηγούμενα χρόνια δεν ήμουνα στην ανεργία. Έτσι τον περισσότερο χρόνο τον περνούσα στην εργασία μου. Τώρα λοιπόν που είμαι πολλές ώρες στο δωμάτιό μου, το ηχείο έξω από αυτό με ενοχλεί. Στο φιλαράκι μου τον Στανίτσα δεν είπα τίποτα γιατί δεν είναι δικιά του αρμοδιότητα. Από την άλλη, ότι έχω να πω δημόσια δεν το λέω προσωπικά και κάποιους εκλεγμένους.
Ανωνύμων σχόλια που με «κράζουν» πάντα τα δημοσίευα. Το κάνω για να φανεί το επίπεδο κάποιων κομπλεξικών που θέλουν να πουν κάτι αλλά δεν τολμούν επώνυμα. Καλή ώρα όπως και εσύ.
Εγώ πάντοτε έλεγα τα πράγματα με τον δικό μου με τρόπο αλλά τα έλεγα. Μου έχει στοιχήσει στην προσωπική μου ζωή αλλά αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Άλλοι ήσαστε πολυπρόσωποι, παντός καιρού.
Πλήθος είναι οι ενυπόγραφες επιστολές και διαμαρτυρίες μου. Απλά δεν μου αρέσει να τις δημοσιεύω εδώ. Αυτή την δημοσίευσα διότι κάποιος φίλος επώνυμα μου τηλεφώνησε λέγοντας ότι την είδε στην «Πελοπόννησο» και διερωτήθηκε γιατί δεν την έβαλα και εδώ. Αν παρακολουθούσες τον τοπικό τύπο και τα θρησκευτικά έντυπα θα έβλεπες τις παρεμβάσεις μου.
Άντε γεια σου, και προσπάθησε να ξεπεράσεις το κόμπλεξ της ανωνυμίας. Να τα λες τσουβαλάτα και με ονοματεπώνυμο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΤΑΣΟ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ ΑΜΗΝ.
Χρόνια πολλά και σωτήρια σε όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς.

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιού την πόρτα κτυπάς Τάσο. Ο Δήμαρχος δεν ακούει τους ανθρώπους που με την υποστήριξή τους βγήκε Δήμαρχος. Όχι μόνο δεν τους ακούει αλλά και τους διαγράφει.
Αλήθεια περίμενες απάντηση;
Είσαι πανέξυπνος.
Μην το παίζεις αφελής.
Λοιπόν σου κάνω σοβαρά πρόταση να κατεβείς υποψήφιος Βουλευτής με τις γνωριμίες σου θα εκλεγείς.