Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Εκοιμήθη ο Αρχιμανδρίτης π. Νικήτας Βουτυράς - Αιωνία η μνήμη του.


 Με λύπη και πραγματική συντριβή καρδίας σας ενημερώνω 
ότι εκοιμήθη ο σεβαστός εις όλους 
Αρχιμανδρίτης π. Νικήτας Βουτυράς.
Ο τελευταίος από τους μεγάλους Προϊσταμένους 
της σεβαστής Αδελφότητας Θεολόγων «Η ΖΩΗ».

  Η Νεκρώσιμος Ακολουθία θα τελεστεί 
το Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016, 
στις 12 το μεσημέρι, στον ιερό ναό
 της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο κτήμα 
της Αδελφότητος (Αγία Παρασκευή Αττικής).

  Αιωνία η μνήμη του.
  Να έχουμε την ευχή του.
---------------------------
Η απουσία μου στην Ρώμη δεν μου επιτρέπει την παρουσία μου στην εξόδιο Ακολουθία του. Κατασπάζομαι την δεξιά του εκζητών τις ευλογίες και την ευχή του.
Α.Κ.Κ. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ήταν σεμνός και απλός, με αγάπη και καλοσύνη.
Χρόνια εκτός δράσης και ο σεβασμός στο πρόσωπό του παρέμενε.
Αιωνία η μνήμη.

Αλθαια είπε...

Ηταν πνευματικος μου πατερας για χρονια...συμπονουσε την θλιβομενη ψυχη..και βοηθουσε εμπρακτα...καλο παραδεισο παπουλη μου..θυμαμαι μερικες φορες που με πειραζε..(που εισαι βρε παιδι μου ,ελαμψες δια της απουσιας σου..)Αιωνια σου η μνημη..